پایگاه خبری عصرجوان

کشف 18 دستگاه ماينر استخراج ارز ديجيتال در حسن آباد فشافویه

168
جمعه, 20 مهر 1403

فرمانده انتظامي شهرستان ري از کشف 18 دستگاه استخراج ارز ديجيتال از يک دامداري در منطقه حسن آباد فشافويه، خبر داد.

سرهنگ "محمدقاسم طرهاني" در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري پليس، هرگونه فعاليت اقتصادي غيرقانوني را موجب اخلال در نظام مالي کشور قلمداد كرد و اظهار داشت: مجموعه انتظامي در برخورد فعاليت‌هاي اقتصادي غيرقانوني از هيچ تلاشي دريغ نمي‌کند.

وي در ادامه گفت: در پي کسب اطلاعاتي مبني بر استفاده از دستگاه‌هاي استخراج ارز ديجيتال در يک دامداري در محدوده روستاهاي حسن آباد فشافويه، بررسي موضوع در دستور کار پليس قرار گرفت.

فرمانده انتظامي شهرستان ري از تحقيقات نامحسوس صورت گرفته در اين زمينه و اطمينان پليس از صحت خبر دريافتي خبر داد و افزود: پس از هماهنگي قضائي تيمي از مأموران کلانتري 176 حسن آباد به آدرس مورد نظر اعزام و در بازديد از اين مكان، 18 دستگاه استخراج ارز ديجيتال به همراه تجهيزات مربوطه را کشف کردند.

اين مقام انتظامي با بيان اينکه کارشناسان ارزش تقريبي اين کشفيات را 9 ميليارد ريال برآورد کردند، اذعان داشت: در اين رابطه متهم با تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني در اختيار مرجع قضائي قرار گرفت.

سرهنگ "طرهاني" در پايان با اشاره به اينکه فعاليت غيرمجاز دستگاه‌هاي استخراج ارز ديجيتال علاوه بر مضرات اقتصادي باعت اخلال در شبکه برق‌رساني مي‌شود از شهروندان خواست هرگونه اطلاعات و اخبار در اين زمينه را بلافاصله به مرکز فوريت‌هاي پليسي 110 گزارش دهند.

یک دیدگاه بنویسید

اشتراک گذاری با