پایگاه خبری عصرجوان

نیروهای مقتدر انتظامی موجب ایجاد حس ارزشمند امنیت در میان جامعه است

125
شنبه, 21 مهر 1403

فرماندار ویژه شهرستان ری ضمن گرامیداشت هفته فراجا گفت: در جهان امروز داشتن امنیت مهمترین خواسته و آرزوی جوامع مختلف بشری است. حضور نیروی انتظامی در کشورمان سبب گردیده است ملت شریف ایران از داشتن احساس امنیت بهره مند باشند که این بسیار ارزشمند است.

به گزارش پایگاه خبری عصر جوان به نقل از اداره روابط عمومی فرمانداری ویژه ری، همزمان با ایام ولادت باسعادت حضرت عبدالعظیم الحسنی «ع» و هفته فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، آئین گرامیداشت هفته فراجا و تجلیل از فرماندهی، معاونین، رؤسای ادارات، پلیس های تخصصی، کلانتری ها و پرسنل مجموعه فرماندهی انتظامی شهرستان ری باحضور مهدی باب الحوائجی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در محل تالار خدمت ساختمان فرمانداری برگزار شد.

فرماندار ویژه شهرستان ری در ابتدای این نشست در سخنانی با تبریک فرارسیدن ایام ولادت باسعادت حضرت عبدالعظیم «ع» و هفته فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، عنوان کرد: خدمت به ملت شریف ایران افتخار بزرگی است که بدلیل حضور در حریم مطهر حضرت سیدالکریم «ع» و خدمت به زائرین و‌ مجاورین و تأمین نظم و امنیت شهرها و روستاهای ری افتخاری دوچندان نصیب شما عزیزان شاغل در مجموعه فرماندهی انتظامی شهرستان ری گردیده است.

وی افزود: گرامیداشت هفته انتظامی و جایگاه والای شما عزیزان از جهات متعددی حائز اهمیت است. در جهان امروز داشتن امنیت مهمترین خواسته و آرزوی جوامع مختلف بشری است. اما نکته مهمتر داشتن احساس امنیت توسط اعضای جامعه است. حضور نیروی انتظامی در کشورمان سبب گردیده است ملت شریف ایران از داشتن احساس امنیت بهره مند باشند که این بسیار ارزشمند است.

باب الحوائجی ادامه داد: حضور شما نیروهای خدوم فراجا در سطح جامعه امنیت ساز است. حضور شما مأموران خدوم انتظامی با رنگ های مختلف لباس و مأموریت های تخصصی تعریف شده بدون اجرای هیچگونه عملیات یا اقدام خاصی در سطح شهرها و روستاها سبب ایجاد حس امنیت در میان مردم می شود‌. پس ما در این هفته مبارک در واقع بالاترین نیاز جامعه بشری یعنی داشتن حس امنیت را گرامی می داریم.

وی اضافه کرد: نکته دیگر در باب اهمیت و لزوم گرامیداشت هفته فراجا، قدردانی از زحمات و تلاش های شما نیروهای جان برکف انتظامی است که در شرایط مختلف استقرار امنیت و نا امنی در جامعه، سرما و گرما، شب و روز، ایام عید و عزاداری و بطور کل در تمامی لحظات خوب و بد مردم در کنار آنها بوده و با از خودگذشتگی و ایثار مثال زدنی خود را در برابر خطرات گوناگون قرار می دهید تا نظم، امنیت و آسایش جامعه را فراهم سازید.

معاون استاندار تهران در ادامه گفت: خداوند را شاکریم که با لطف و عنایات ائمه اطهار سلام الله علیها و تلاش و مجاهدت های شبانه روزی مجموعه فرماندهی و نیروهای انتظامی، امروز ما در سطح شهرستان ری شاهد ارتقاء و بهبود شاخص های انتظامی و امنیتی نسبت به سال های گذشته می باشیم که این امر بیانگر فرماندهی شایسته و مدبرانه جناب سرهنگ طرهانی فرمانده محترم انتظامی شهرستان و همت و ایثار یکایک شما عزیزان و نیروهای انتظامی شاغل در مجموعه فرماندهی انتظامی شهرستان ری می باشد.

باب الحوائجی افزود: یکی از موضوعات بسیار مهمی که نیازمند توسعه آن در مجوعه پلیس می باشیم بحث هوشمندسازی و بهره گیری از فناوری و تجهیزات نوین بویژه در حوزه پایش و نظارت برخط شهرها و روستاها می باشد که خوشبختانه با تلاش کلیه عزیزان در روزهای گذشته شاهد افتتاح مرکز مانیتورینگ فرماندهی و کنترل انتظامی شهرستان ری بودیم که این مرکز نقش مؤثری در افزایش نظارت ها بدون نیاز به استفاده از نیروی انسانی بیشتر دارا می باشد.

فرماندار ویژه شهرستان ری در پایان افزود: امروز در این مکان گرد هم آمده ایم تا ضمن گرمیداشت یاد و خاطره تمامی شهدای والامقام نظم و امنیت کشور، از تلاش ها، ایثار و از خودگذشتگی های شما نیروهای جان برکف فراجا تجلیل نموده و اعلام نماییم همیشه قدردان خدمات و اقدامات نیروهای خدوم پلیس در راستای تأمین نظم و امنیت پایدار جامعه می باشیم.

یک دیدگاه بنویسید

اشتراک گذاری با