پایگاه خبری عصرجوان

جابه جایی ۴۷۰۰ دانش‌آموز قرچکی با سرویس مدرسه از طریق سامانه سپند

159
سه‌شنبه, 24 مهر 1403

شهردار قرچک از جابه جایی ۴۷۰۰ دانش‌آموز با سرویس مدرسه از طریق سامانه سپند در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری عصر جوان به نقل از خبرگزاری مهر، محسن خرمی شریف در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تاکنون حدود ۴ هزار و ۷۰۰ نفر از اولیای دانش‌آموزان جهت استفاده از سرویس مدرسه در سامانه سپند ثبت‌نام کردند.

وی با اشاره به اینکه والدین و شرکت‌ها بدون دخالت مدیران مدارس اقدام به ثبت درخواست خود در سامانه سپند و انتخاب نوع سرویس می‌کنند، گفت: تاکنون در این سامانه ثبت‌نام که حدود ۲۵۰۰ نفر از این تعداد ثبت و ساماندهی شدند و تعداد ۲۲۰۰ نفر دیگر نیز در سامانه ثبت و توسط شرکت‌ها ساماندهی می‌شوند.

شهردار قرچک بیان داشت: پس از فراخوان ثبت‌نام شرکت‌های متقاضی در این حوزه سه شرکت توسط کارگروه سرویس مدارس تأیید و فعالیت خود را آغاز کردند.

خرمی شریف تشریح کرد: شرکت‌های مجری حمل‌ونقل دانش‌آموزشی نسبت به فراخوان و جذب رانندگان اقدام و سپس رانندگان با مراجعه به سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری و تکمیل مدارک جهت فعالیت به شرکت مربوطه معرفی شدند.

وی در پایان گفت: در حال حاضر تعداد ۳۰۹ راننده متقاضی در سامانه سپند ثبت‌نام کردند که از این تعداد حدود ۲۳۵ راننده در سامانه سپند تأیید و مجوز فعالیت خود را دریافت کرده و الباقی نیز در مرحله تأیید می‌باشند.

یک دیدگاه بنویسید

اشتراک گذاری با